Kategorie

TML a.s.

Informace

Výrobci

Novinky

Jsme rádi, že Vás můžeme přivítat na našich internetových stránkách. Pokud máte zájem o velkoobchodní přístup do internetového obchodu, kontaktujte nás prosím telefonicky na čísle 724 250 857, nebo emailem na adrese: objednavky@tml.cz. Velkoobchodní podmínky jsou uvedeny v ceníku, který obdržíte ihned po zaregistrování Vašeho IČ.

TIPY PŘI OBJEDNÁVÁNÍ

Zboží, které odebíráte pravidelně, si můžete označit do oblíbených – urychlí se Vám vyhledávání zboží při příští objednávce Pro ty z Vás, kteří si oblíbili jednotlivé řady přípravků, využijte prosím možnost výběru zboží podle Výrobce (hlavní stránka, vlevo dole) Objednávkový proces prosím potvrďte až do konce - po každém objednání by Vám mělo přijít potvrzení o přijaté objednávce, v opačném případě zůstala objednávka pouze rozpracovaná ve Vašem košíku.

Budeme rádi, pokud Vaše zkušenosti s přípravky zapíšete do záložky Komentář na kartě zboží

Na základě nařízení Evropského parlamentu a Rady EU č. 1924/2006 (platné od 14.12.2012) jsou velmi omezené možnosti poskytování informací o produktech. Na textech pracujeme postupně. Děkujeme za pochopení.

Obraťte se na nás s jakýmkoliv problémem při zadávání objednávky: 724 250 857 nebo info@tml.cz.

VELKOOBCHODNÍ PODMÍNKY:

Velkoobchodní spolupráce je možná při minimální objednávce ve výši 1.000 Kč bez DPH, a registraci IČO klienta.

I. DOPRAVA A PLATBA ZA ZBOŽÍ

Rozvoz zboží realizovaný prostřednictvím TML, a.s.:

  • Pravidelný rozvoz zboží v intervalu 1x za 3 týdny.
  • Minimální objednávka ve výši 1.000 Kč bez DPH - rozvoz ZDARMA.

Vážení zákazníci 1.týden v lednu tj. od 2.-6.1.2017 probíhá inventura, tzn. že rozvozy budou realizovány podle následujícího rozpisu:

Zaslání zboží realizované prostřednictvím smluvní přepravní společnosti:

  • Objednávka mimo pravidelný rozvoz TML, a.s. a objednávka nepřesahující 5.000 Kč s DPH. - účtováno za dopravu 87,60 Kč bez DPH.
  • Objednávka přesahující 5.000 Kč s DPH - zaslání ZDARMA.
  • Při zajištění vlastní dopravy klientem (klientem zvolená přepravní společnost) - účtováno balné ve výši 25 Kč bez DPH.

Osobní odběr zboží ve velkoskladu Zábrdovická 25/2, 612 00 Brno

  • Objednávku je nutné nahlásit minimálně den předem. Klient je vyzván telefonicky, nebo SMS zprávou, k jejímu vyzvednutí.

Upozornění: Kvasy a šťávy ve skle neposíláme přepravní společností z důvodu rizika poškození zboží.

II. VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Dříve odebrané (nepoškozené a bez cenovek) zboží je možné vyměnit (vrátit) za jiné, nejpozději však 3 měsíce před koncem trvanlivosti zboží.

Výměna (vrácení) zboží se týká pouze maximálně 2 ks od konkrétního druhu zboží. Cena nově vytvořené objednávky, ponížená o cenu vráceného zboží, musí splňovat podmínky minimální velkobchodní objednávky, tzn. 1000Kč bez DPH.

Není možné vyměnit (vrátit) zboží, které bylo zakoupeno v již uzavřeném účetním období (tzn. lze vyměnit/vrátit zboží vždy do konce března následujícího roku od zakoupení) a distribuční zboží.

Řidič má právo nepřevzít zboží, pokud tyto podmínky nebudou splněny. K výměně nebo vrácení zboží je vždy nutná předchozí domluva.

Zboží zakoupené na "drobný prodej" (bez registrace IČO) není možné vrátit ani vyměnit.

III. REKLAMACE

Reklamaci hlaste vždy na tel. číslo nebo email k tomuto sloužící (uvedeno v hlavičce výše).

Reklamace hlášená mimo uvedený kontakt nemusí být uznána.

Při osobním odběru zboží klient svým podpisem stvrzuje, že zboží bylo převzato zcela v pořádku. Pozdější reklamace osobně převzatého zboží nemusí být uznána.

Upozornění: Změna konzistence Mumio není na závadu, proto není považované za důvod reklamace. Lněný olej je různě hořký (první lis), proto hořkost oleje není důvodem reklamace.

IV. KONTROLA A PŘEVZETÍ DODANÉHO ZBOŽÍ

Při dodání rozvozem TML, a.s.:

Kontrola zboží může proběhnout s řidičem při závozu je možná na požádání klienta. Pokud kontrola neproběhne, reklamaci přijímáme nejpozději do dalšího dne od převzetí zboží.

V případě zjevného poškození balíku nebo obalu může klient při doručení požádat řidiče o společnou kontrolu obsahu balíku.

Doručující řidič zaznamená tuto kontrolu do dodacího listu, který je součástí dodávky zboží.

Při dodání prostřednictvím smluvní přepravní společnosti:

Odesílatel odpovídá za náležité zabalení zboží. Jestliže je balík jakkoliv zjevně poškozený, například je roztržená krabice, může klient odmítnout balík převzít. Přepravní společnost vrátí balík odesílateli.

V případě zjevného poškození balíku nebo obalu můžete při doručení požádat řidiče o společnou kontrolu obsahu balíku. Doručující řidič zaznamená tuto kontrolu do zápisu, který vyhotoví společně s příjemcem ("Škodový zápis").

Jestliže klient převezme balík, který je zjevně neporušený, a po jeho otevření zjistí, že obsah je poškozen, reklamaci je třeba uplatnit u odesílatele. GLS nesmí kontrolovat obsah zasílaných balíků. Poštovní tajemství platí i pro GLS. V případě uplatnění reklamace u odesílatele požadujeme fotodokumentaci obsahu balíčku, tzn. konkrétního poškozeného produktu.

Veškeré další reklamace přijímáme nejpozději následující den po převzetí zásilky.

Společnost TML, a.s. si vyhrazuje právo na změnu cen a právo odstoupit od přijaté objednávky. Objednávka je závazná až v okamžiku vystavení daňového dokladu. Pro aktuální nabídku zboží včetně cenových podmínek doporučujeme objednávat přes internetový velkoobchod www.tml-bylinka.cz (velkoobchodní registrace je nutná).

Děkujeme za pochopení.

POZOR INVENTURA!!!

2.1.-5.1. 2018

PRVNÍ ROZVOZY V ROCE 2018:

ZÁPADNÍ ČECHY: 9.1. a 10.1. (ÚTERÁ, STŘEDA)

UHERSKO: 11.1, (ČTVRTEK)

BRNO: 12.1. (PÁTEK)

ČESKÉ BUDĚJICE: 16.1. (ÚTERÝ)

OLOMOUC: 17.1. (STŘEDA)

PARDUBICE+LIBEREC: 19.1. (PÁTEK)

PRAHA: 23.1. (ÚTERÝ)

JIHLAVSKO: 24.1. (STŘEDA)

MORAVSKOSLEZSKÝ: 26.1 a 29.1. (PÁTEK, PONDĚLÍ)